درباره ما

درباره سایت آی مهدیار

آی مهدیار سایت قوی و پیشرفته در حوزه برنامه نویسی و ارائه خدمات گسترده در حوزه دیجیتال مارکتینگ و کسب و کار اینترنتی است. درباره آی مهدیار می‌توان گفت، متمایز ترین خدمات در سراسر بستر اینترنت با بالا ترین کیفیت در این سایت ارائه می‌شود. پیشتیبانی فعال و دسترسی ساده به بخش‌‌‌های مختلف از جمله آموزش موجب برتری این وبسایت نسبت به دیگر موارد مشابه آن شده. اگر شما هم قصد کسب درآمد از روش‌‌‌های اینترنتی ازجمله وبسایت، اینستاگرام و یا تلگرام را دارید، خدمات ای مهدیار را با دیگر وبسایت‌ها مقایسه کنید.

آی مهدیار چیست و چه خدماتی به کاربران خود ارائه می‌دهد؟

آی مهدیار مجموعه‌ای تازه تاسیس است که با هدف خدمات‌رسانی دیجیتال در زمینه شبکه‌های اجتماعی و تحت‌وب فعالیت می‌کند. ما در آی مهدیار تمام سعی و تلاش خود را می‌کنیم تا در راستای توسعه کسب‌وکار دیجیتال برای شما کاربران گرامی‌نوین‌ترین و هوشمندترین خدمات را ارائه دهیم.

با آی مهدیار کسب درآمد داشته باشید!

هدف اصلی ما توسعه کسب و کار مجازی و شناخته شدن فعالیت شما در سطح کشور است. که میتوانید از فروشگاه اینترنتی به سادگی و بدون محدودیت زمانی کسب درآمد کنید. همچنین می‌توانید در راستای همکاری با آی مهدیار با معرفی خدمات ما و به فروش رساندن آن از درآمد قابل توجهی بهره‌مند شوید. اطلاعات بیشتر درباره سیستم همکاری در فروش آی مهدیار …

روش ارائه خدمات به مشتری

بعد از تکمیل فرآیند خرید در کوتاه‌ترین فاصله زمانی کارشناسان مرتبط با هر خدمات، با مشتری ارتباط برقرار خواهند کرد. ما با استفاده از اطلاعات دریافت شده به بهترین نحو خدمات را به مشتری ارائه می‌دهیم. همچنین ایمیلی تحت عنوان مشخصات خرید و اطلاعات برای مشتری ارسال می‌گردد.

روش دریافت وجه از مشتری

پرداخت شما از طریق درگاه واسط معتبر زرین پال انجام می‌شود که شما با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید. درگاه پرداختی زرین پال از تمامی‌کارت‌‌‌های عضو شبکه شتاب جمهوری اسلامی‌پشتیبانی می‌کند.

روش پشتیبانی خدمات

شما می‌توانید به صورت 24 ساعته از طریق راه‌‌‌های ارتباطی با کارشناسان ما در ارتباط باشید و این اطمینان را می‌دهیم که در کمترین فاصله زمانی پاسخی مناسب از طرف کارشناس مربوطه به شما ارائه خواهد شد.

قانون خطای صفر در کیفیت خدمات

تمام خدمات ما از قانون خطای صفر پشتیبانی می‌کنند، این قانون بدین معناست که تفاوت خدمات و حرف‌وحدیث‌هایی که در مورد خدماتمان موقع معرفی به مشتری بیان می‌کنیم را به 0 رسانده‌ایم. خدمات ما دقیقاً همان کیفیتی رادارند که هنگام معرفی اعلام می‌کنیم. نه کمتر و نه بیشتر!

ارائه آپدیت‌‌‌های منظم خدمات کاربر مجازی

تمام ربات‌‌‌های ما که به کاربرانمان در زمینه‌‌‌های مختلف خدمات رسانی میکنند همیشه به صورت کامل آپدیت می‌شوند تا با آخرین الگوریتم‌‌‌های شرکت ارائه دهنده مربوطه سازگار باشند که مشکلی برای کاربر و استفاده از آن ربات ایجاد نشود.

بازگشت وجه

در صورت وجود مشکل از سمت ما در هر یک از خدمات سفارش داده شده، آی مهدیار تمامی‌وجه پرداخت شده را به مشتری بازگشت خواهد داد. گارانتی بازگشت وجه شامل مشکلاتی خواهد بود که بعد از اعلام به پشتیبانی قادر به حل آن‌ها نباشیم.