ترفند تبلیغات در اینستاگرام می تواند پولتان را از پارو بالا ببرد

نکات و ترفند تبلیغات در اینستاگرام

شناخت ترفند تبلیغات در اینستاگرام یکی از اصلی ترین موارد برای جذب مخاطب فعال برای پیج های کاری محسوب می شود. تبلیغات در فضای مجازی می تواند به صورت چشم گیری کسب و کار شما را توسعه دهد . در ابتدای کار توجه داشته باشید که تبلیغات خود را در بستری مناسب منتشر کنید . همانطور که در مقالات قبلی گفته شد اینستاگرام از اپلیکیشن های پر مخاطب است و در آن کاربرانی با سلایق مختلفی پیدا می شود .امروزه تبلیغات بخش جدانشدنی از هر کسب و کاری هستند. و کلید موفقیت و وسعت بخشیدن به مشاغل تبلیغ کردن برای آن است. اما بدون شک هر تبلیغی نتیجه مطلوبی در بر نخواهد داشت و انتظارات شما را برآورده نخواهد کرد.

حالا برای توسعه کسب و کار خود و ایجاد تبلیغات مناسب در اینستاگرام باید هوشمند عمل کنید و با هزینه ی مناسب به استقبال بی نظیر برسید. اگر می خواهید سرمایه شما جایی خرج شود که خیلی سریع هزینه شما به خودتان برگردد تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

تبلیغی که برای شما مفید است را شناسایی کنید

در ابتدای کار به جیب خود نگاه کنید و ببینید که کدام مدل از راه های تبلیغات در اینستاگرام با بودجه ای که شما در نظر گرفته اید جور در می آید و در کنار هزینه ی تبلیغات ، شما باید مقداری پول ذخیره کنید حتی اگر کسب و کار شما خیلی پر درآمد باشد ؛ باز هم باید در تبلیغ برای گسترش آن احتیاط کنید .

جادو و ترفند تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در صفحات بزرگ اینستاگرام قدم اول شما برای تبلیغ محتوایتان می باشد ؛ پس شما یک بنر تبلیغاتی بسازید و برای صفحات بزرگ در اینستاگرام ارسال کنید و در ازای انتشار آن مبلغی هزینه می کنید . قطعا تا این مرحله را خودتان از من بهتر می دانستید ؛ اما در این زمینه نکته هایی وجود دارد که باید به آن دقت بیشتری داشته باشید تا جادوی کالسکه سیندرلا یک شبه به کدو تنبل تبدیل نشود . پس اگر می خواهید بدانید چه صفحات بزرگی مناسب تبلیغ شماست در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید .

ترفند تبلیغات در اینستاگرام

صفحات بزرگ اینستاگرام چه صفحاتی هستند ؟

حتما دیده اید که برخی صفحات فالوور های زیادی دارند . این قضیه یعنی بازدید این صفحات بالاست ؟ اما زیاد بودن فالوور به هیچ وجه نشان دهنده ی بزرگ بودن صفحه یا بازدید زیاد آن نیست ! تعجب نکنید ؛ دقیقا این همان جادویی است که از آن صحبت کرده بودم . پس دانستیم که بزرگ بودن صفحه لزوما به معنای بالا بودن عدد فالوور نیست! پس شناسایی صفحات بزرگ بسیار مهم است و این گونه صفحات دو ویژگی حتمی دارند :

۱ . فالوور های زیاد :

گفته شد که زیاد بودن فالوور لزوما اشاره به بزرگ بودن صفحه نیست ؛ بسیاری از پیچ ها هستند که فالوور های زیادی دارند ولی تقلبی و فیک هستند و اگر تبلیغ را در اختیارشان بگذاری یا بعد از دریافت مبلغ در افق محو می شوند یا کلا تبلیغ شما بعد از انتشار باز خوردی نخواهد داشت و این یعنی فالوور های فیک آن پیج به فالوور های اصلی غالب بوده است .بنابراین مهم ترین ترفند تبلیغات در اینستاگرام شناسایی میزان فعالیت پیج، درصد تعاملات و اعتبارسنجی صفحه مورد نظر می باشد.

اگر می خواهید از این قضیه ضربه نخورید و جیبتان خالی نشود به چند نکته توجه کنید ؛ در ابتدا عدد لایک ها ، بازدید های استوری ، تعداد کامنت های با مفهوم را با عدد فالوور پیج مد نظر مقایسه کنید ؛ اگر موارد گفته شده از ۱۶ درصد فالوور ها کم تر بود بلاشک می توان گفت آن پیج فیک و غیر قابل اعتماد است .

دقت داشته باشید که امروزه می توان حتی برای پیج لایک هم خرید اما کامنت های با مفهوم زیر کپشن پست ها راهی برای تقلب ندارد ؛ البته در حال حاضر راه کلاهبرداری ندارند پس تا اطلاع ثانوی می توانید برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن صفحات ،کامنت ها را بررسی کنید .

۲ . تخصصی باشند :

یکی از راه های تبلیغات در اینستاگرام انتخاب پیج های تخصصی و حرفه ای در زمینه های هم حوزه شما است. پیج هایی که در زمینه های مشخص فعالیت دارند و در کنار فعالیت اعتماد برانگیزشان ، ثبات شخصیتی هم دارند ؛ اکثرا قابل اعتماد و معتبر هستند . این گونه پیج ها چون تخصصی عمل می کنند قطعا فالوور های هدفمند هم دارند . صفحات تخصصی ، تبلیغات شما را هدفمند می کنند و مخاطبان شما به راحتی جذب محتوای شما می شوند . مثلا برای تبلیغ کسب و کار اینترنتی در زمینه ی لوازم بهداشتی بهترین پیج های بزرگ ، پیج هایی هستند که تخصصشان در این زمینه باشد و با نکات گفته شده ی بالا از نظر اعتبار، مطابقت داشته باشد .

راه های تبلیغات در اینستاگرام با این سه اصل کلیدی :

راه های تبلیغات در اینستاگرام

۱ . تبلیغات بنری اینستاگرام :

انتخاب بنر شما به اندازه پیجی که برای تبلیغ در نظر می گیرید؛ اهمیت دارد و باید جذابیت خود را داشته باشد تا مخاطب خود را تحت تاثیر قرار دهد . نرخ تبلیغات بنری معمولا ساعتی محاسبه می شود . صفحات هنرمندان معروف و یا افراد شاخص و شناخته شده در حرفه شما می تواند پیجی معتبر برای تبلیغات بنری شما باشد ؛ که همراه آن باز خورد های آنی و مناسب دریافت خواهید کرد .

۲ . تبلیغات ویدیویی اینستاگرام :

یکی از جذاب ترین راه های تبلیغات در اینستاگرام استفاده از ویدیو های جذاب و کوتاه می باشد. این نوع تبلیغ فقط ویدیویی است که شما با ارتباط تصویری و صوتی به راحتی به توضیحات می توانید منظور خود را به کاربر منتقل کنید . در این روش شما می توانید در تبلیغ ویدیویی تعیین کنید چه مقدار بازدید مد نظرتان است و زمانی که به بازدید مورد نظر رسیدید ویدیو تبلیغاتی شما حذف شود .

۳ . تبلیغات استوری اینستاگرام :

تبلیغات استوری برای محصولات فروشی و دعوت بازدید کننده ها برای دیدن از سایت ، بسیار موثر است چون در استوری قابلیت ارائه لینک وجود دارد . این گونه تبلیغات برای کاربران بسیار راحت تر و در دسترس تر می باشد. بعلاوه همیشه تعرفه استوری اینستاگرام از بصرفه ترین راه های تبلیغات در اینستاگرام شناخته می شود.

سوالات متداول ترفند تبلیغات در اینستاگرام

چه راه های تبلیغات در اینستاگرام میتواند بازدهی بیشتری داشته باشد؟

معمولا تبلیغات ویدیویی میتواند تاثیر بیشتری در جذب مخاطب و معرفی بهتر کسب و کارتان به افراد داشته باشند.

چطور میتوان بازدیدهای تبلیغات اینستاگرام را افزایش داد؟

برای این کار بهتر است ابتدا مخاطبانتان را به خوبی شناسایی کنید و سعی کنید با کمک گرفتن از افراد ماهر و ایده گرفتن از نمونه های موفق تبلیغات اثرگذار تولید کنید.

چه نکاتی در ساخت تبلیغات اینستاگرام حائز اهمیت است؟

توجه به برندینگ، تبلیغ در صفحات مرتب، استفاده از جذابیت های بصری و ارئه اطلاعات مناسب و جذاب از مهم ترین ترفند تبلیغات در اینستاگرام است.

جمع بندی

در این مقاله سهی کردیم تا با بیان ترفند تبلیغات در اینستاگرام به شما برای داشتن یک تبلیغات موثر و کاربردی کمک کنیم. برای توسعه کسب و کار خودتان در مرحه اول فالوور های هدفمند پیج خود را افزایش دهید و هنگام تبلیغات به دام پیج های فیک اینستاگرام نیفتید و قبل از اعتماد جهت تبلیغ حتما صفحات مناسب را شناسایی کنید .پیشنهاد می کنیم در پایان حتما مقاله 3 ترفند اولیه و معجزه آسای جذب مشتری در اینستاگرام را نیز مطالعه نمایید.

ممنون که سایت ما رو برای مطالعه این محتوا انتخاب کردید. شما برای خواندن مطالب مرتبط بیشتر می‌توانید به وبلاگ آی مهدیار و برای اطلاع از برترین خدمات دیجیتال مارکتینگ به صفحه اصلی سایت آی مهدیار مراجعه نمایید.

عضویت در شبکه های اجتماعی آی مهدیار

کلی مطالب و ترفند باحال و از دست ندی 🙂

مطالب پیشنهادی

آموزش نحوه بازگردانی پیج اینستاگرام
نحوه بازگردانی پیج اینستاگرام‌؛ شکاندن قفل درب‌های بسته
دانستن ترفندهای پیج کاری اینستاگرام
بررسی مفیدترین ترفند‌های پیج کاری اینستاگرام که پیج شما را متحول میکند
بررسی اینگیجمنت ریت اینستاگرام و روش های افزایش تعامل در اینستاگرام
اینگیجمنت ریت اینستاگرام، خون جاری در رگ های صفحات شما
افزایش درآمد از آنلاین شاپ تلگرامی
افزایش درآمد از آنلاین شاپ تلگرامی، یک قدم تا رسیدن به پول داری…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری با * علامت زده شده‌اند

2 + 20 =