افزودن لایک به مقالات وردپرس با بکار گیری 9 پلاگین

نحوه افزودن لایک به مقالات وردپرس

افزودن لایک به مقالات وردپرس یکی از بهترین و کاربردی ترین اتفاقات در دنیای سئو است زیرا وب مسترها می توانند میزان رضایت کاربران خود را از محتوای وب سایت بسنجند.

افزودن لایک به مقالات وردپرس به کاربران در بیان رضایت خود کمک می کند.همیشه در سئو سایت ها دیده ایم برای نظرسنجی در مورد مقاله و سنجش میزان رضایت کاربران قابلیت دادن ستاره یا امتیاز وجود دارد ولی توانایی لایک و دیس لایک محتوا قابلیتی جدید و تخصصی تر است که به عنوان یک وب مستر بهتر است قابلیت های جدید را فرا گیرید. به دلیل اعطاف پذری و فوق العاده بودن وردپرس شما می توانید دکمه ی like and dis like  را به صفحات خود بیافزیید. پس با ما همراه باشید...

معرفی 10 پلاگین یا افزونه لایک در نظرات وردپرس

1. WP ULike

این افزونه رایگان توسط علی میرزایی طراحی شده است. این نسخه دارای Like and Dislike، ظاهر زیبا ، سرویس پشتیبانی ، نظرسنجی و ویجت های المنتور و ... دارد. قابلت شخصی سازی پلاگین باعث می شود استایل مورد علاقه خود را انتخاب کنید. برای دانلود پلاگین وارد داشبور وردپرس شوید و لینک دانلود آن را دریافت کنید.

افزودن لایک به مقالات وردپرس

2. WP Like Button

این افزونه لایک در نظرات وردپرس توسط تیم  CRUDLAB  ساخته شده است. این پلاگین مانند بقیه ی پلاگین ها دکمه ی اشتراک گذاری متن و لایک و دیس لایک محتوا را اضافه می کند.

چند طرح متفاوت در این بخش داریم :

  1. افزودن دکمه لایک برای فن پیج، پیج ها و تمامی صفحات وب سایت .
  2. تعیین موقعیت مکانی  دکمه لایک در هر پست و صفحه
  3. تغییر زبان و عرض
  4. مشاهده ی تغییرات اعمال شده پس از هر بار تغییر
  5. امکان غیر فعال کردن دکمه ی اشتراک گذاری محتوا در فیسبوک

3. Like Button Rating ، ( LikeBtn)

دکمه هایی که در این پلاگین داریم باعث افزایش محبوبیت وب سایت شما در بین کاربران می شود. افزونه ای رایگان است که با نصب آن تا 7 روز از امکانات پرمیوم آن بهره مند می شوید. برای تنظیمات این Plug-In مراحل زیر را انجام دهید:

  1. ابتدا به روی لینک افزونه در سایت وردپرس کلیک کنید.
  2. روی Get Account Data کلیک کنید و مراحل ثبت نام را کامل کنید.
  3. نام دامنه وب سایت خود را وارد کنید.
  4. کد API را در قسمت تنظیمات وارد کنید.
  5. Check Account Data کلیک کنید
  6. تمامی تغییرات ایجاد شده را ذخیره کنید.

در بخش Theme از 41‌ طرح موجود ، طرح مورد نظر و قالب و دکمه لایک و دیس لایک محتوا را انتخاب کنید.

4. Liker _ WordPress Rating Plugin

این افزونه یک پلاگین پرمیوم است که میتوانید افزودن لایک با رتبه بندی را انجام دهید. منعطف بودن این بخش باعث شده توجهات کاربران و وب مستر های زیادی را به خود جلب کند،یکی از این اعمال این است که میتوانید به جای دکمه لایک و دیس لایک ، ( دکمه بله و خیر) ، دکمه ی ( +1 , 0 , -1 ) بیافزایید. در نتیجه گستره ی نظرخواهی وب سایت ها افزایش میابد، به عنوان مثال می توانید در مورد تاثیرگذاری محتوای خود نظرسنجی کنید. باید بگوییم که با وجود بیش از ۱۰ شکل مختلف تنها پلاگینی است که از زبان فارسی پشتیبانی می کند و با تمامی قالب های وردپرس سازگاری دارد و موتورهای جستجو هم از آن پشتیبانی می کنند.

5. All In On Like Widget

این افزونه ی لایک در نظرات وردپرس سریعترین پلاگین برای افزودن  like and dis like  فیسبوک به سایت است. طرز کار این پلاگین به این گونه ای است که یک پلاگین یا دکمه لایک فیسبوک و عکس پروفایل را نشان می دهد.

تنظیمات افزونه لایک در نظرات وردپرس

تنها لازم است این پلاگین را نصب کنید و در قسمت پیش نمایش منوی راست ، ابزار را انتخاب کنید و ویجت را درگ اند دراپ کنید. برای اینکه پلاگین به درستی فعالیت داشته باشد لازم است نام و آیدی صفحه فیسبوک را در بخش ابزارک وارد کنید.

6. Like Dislike Plus Counter__ Like Dislike Buttons

یک پلاگین حرفه ای دیگر که خیلی خیلی امکانات خوبی به ما می دهد  Like Dislike Plus Counter  است. دکمه لایک و دیس لایک محتوا بعد از هر پست و قبل از هر دیدگاه قرار دارد و می توانید محتوای سایت را با دیگر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. با بیش از 600  فونت و 45 قالب جذاب ترین Plug-In  شناخته شده است. هم چنین این پلاگین رایگان است و با وردپرس سازگاری بالایی دارد.   ‌ 

تنظیمات

3 بخش اصلی داریم که شامل:

  • Setting  : در بخش اصلی تنظیمات می توانید محدودیت استفاده از کوکی ها را تنظیم کنید. ( کاربران برای لایک و دیس لایک حتما نباید لاگین باشند.)
  • Statistics :  این تب تعداد لایک و دیس لایک محتوا را به وب مستر نشان می دهد.
  • Customize button : در این بخش می توانیم یکی از قالب های دلخواه خود را انتخاب کنیم و نیازی نیست دنبال گزینه ی ذخیره ی تغییرات باشید زیرا تغییرات به صورت خود به خودی ذخیره می شوند.

7. Comments Like Dislike

 در این بخش یک پلاگین رایگان داریم که به کمک آن دکمه ی لایک و دیس لایک محتوا را می توانیم در سایت خود ببینیم. برای دانلود این افزونه به صفحه ی اصلی وردپرس مراجعه کنید.( در داشبورد وردپرس هم لینک دانلود آن موجود است.)

تنظیمات افزودن لایک به مقالات وردپرس

در ابتدا Plug-In  را نصب و وارد تنظیمات شوید. دو بخش اصلی در این قسمت مشاهده می کنید :

  • Basic Setting: در تنظیمات پایه می توانید موقعیت مکانی و محدودیت های این افزونه را ایجاد کنید و همچنین برای فعال و غیر فعال کردن  دکمه لایک  باید به این بخش مراجعه کنید.
  •  Design Setting: در این بخش می توانید قالب ها و رنگ ها را بر اساس سلیقه ی خود تعیین کنید.

8. MX Like Button

برای لایک و دیس لایک محتوا ساده ترین برنامه MX Like Button   در حداقل ۶ قالب ساده قرار دارد. با این برنامه شکلک های خنده ، تعجب ، غمگین ، لایک ، قلب ، عصبانی را می توانید به وب سایت خود اضافه کنید.

تنظیمات لایک و دیس لایک محتوا

وقتی این پلاگین را نصب کردید ؛ تنظیمات آن بسیار آسان است. این پلاگین دارای 3  بخش زیر است :

  •    Additional : در این بخش می توانید تصاویری از هارد خود آپلود کنید.
  • Change Buttons : در این بخش می توانید تصاویر را تغییر دهید.
  •   Main Settings : در این قسمت پست هایی که نیاز به دکمه لایک دارند را چک می کنید.

9. Like Dislike Counter WordPress Plugin

نام کامل این افزونه توضیح دقیقی از کاربرد آن به ما می دهد.  دکمه ی لایک و دیس لایک محتوا را به وردپرس می افزاید و نسخه ی پرمیوم آن حداقل ۱۰ قالب متفاوت دارد و با آخرین نسخه ی وردپرس سازگار است. شما می توانید با استفاده از اینن افزونه به سلیقه خودتان ظاهر آن را شخصی سازی کنید.

بری استفاده از این افزونه کافیست آن را در دانلود و در وردپرس نصب کنید به همین آسانی می توانید از امکانات این پلاگین افزودن لایک به مقالات وردپرس استفاده کنید.

جمع بندی

به همین راحتی می توانید این گزینه را به وب سایت خود اضافه کنید و جزو بروز ترین وب سایت ها باشید. همیشه راه های بیشتری برای افزودن لایک به مقالات وردپرس وجود دارد اگر افزونه ی دیگری را می شناسید لطفا با ما به اشتراک بگذارید.

اگر می خواهید مقالات بیشتری را مطالعه کنید به وبلاگ آی مهدیار مراجعه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ هم می توانید به وب سایت آی مهدیار مراجعه کنید.

عضویت در شبکه های اجتماعی آی مهدیار

کلی مطالب و ترفند باحال و از دست ندی 🙂

مطالب پیشنهادی

آموزش نحوه بازگردانی پیج اینستاگرام
نحوه بازگردانی پیج اینستاگرام‌؛ شکاندن قفل درب‌های بسته
دانستن ترفندهای پیج کاری اینستاگرام
بررسی مفیدترین ترفند‌های پیج کاری اینستاگرام که پیج شما را متحول میکند
بررسی اینگیجمنت ریت اینستاگرام و روش های افزایش تعامل در اینستاگرام
اینگیجمنت ریت اینستاگرام، خون جاری در رگ های صفحات شما
افزایش درآمد از آنلاین شاپ تلگرامی
افزایش درآمد از آنلاین شاپ تلگرامی، یک قدم تا رسیدن به پول داری…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری با * علامت زده شده‌اند

چهارده − 8 =