3 ترفند اولیه و معجزه آسای جذب مشتری در اینستاگرام

مهم ترین ترفند های جذب مشتری در اینستاگرام

جذب مشتری در اینستاگرام را می توان یکی از مهم ترین دغدغه های فعالان تجاری این برنامه دانست. در روز هایی که شاهد پیشرفت روزافزون کسب و کار های اینترنتی در دنیای دیجیتال هستیم، جذب مخاطب یکی از اساسی ترین نیاز های فعالان این حوزه محسوب می شود. امروزه می توان اینستاگرام را پیشرو و پرطرفدار ترین شبکه مجازی برای فروش اینترنتی دانست. و سالیان سال است که این برنامه به عنوان بزرگترین عرصه دیجیتال مارکتینگ شناخته می شود.

در بخش مقالات اینستاگرام وبلاگ آی مهدیار به آموزش استفاده از اینستاگرام پرداختیم. اما در این مقاله 3 اصل کلیدی و اولیه جذب مشتری در اینستاگرام را تحلیل خواهیم کرد. شما با در نظرگرفتن این سه نکته می توانید در زمان کوتاهی به نتیجه دلخواهتان دست پیدا کنید. پس در ادامه همراه ما باشید...

نکات جذب مشتری در اینستاگرام

بدون شک راه ها و مولفه های بسیاری در میزان موفقیت کسب و کار شما در اینستاگرام تاثیرگذار است. و ممکن است کارشناسان مختلف روش های متعددی را به شما پیشنهاد کنند. اما بدون شک سه عاملی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد، مهم ترین اصولی خواهند بود که سرنوشت پیج شما را تعیین می کنند. و رفتار و واکنش مخاطبان با مواجه پیج شما نیز دقیقا به همین عوامل وابسته است. اینکه یک بیننده در نگاه اول به سادگی از کنار صفحه شما می گذرد و یا شما را دنبال و فعالیت هایتان را پیگیری می کند؟ تمام اینها تاثیرات برخورد اولیه مخاطب و تاثیر پیروی از این سه نکته برای جذب فالور در اینستاگرام است.

روش های جذب فالور در اینستاگرام

1: ارتقای جذابیت بصری پیج

همان طور که در مقاله تاثیر یونیفرم اینستاگرام در جذب مخاطب و اعتماد سازی اشاره شد، یکی از پایه ترین اقدامات موثری که می تواند در جهت جذب فالوور اینستاگرام مفید باشد، پرداختن به شکل ظاهری صفحه اینستاگرام است.

هر پیج اینستاگرام بسته به نوع فعالیت حال و هوای مختص به خودش را دارد. و بوجود آوردن ظاهر متناسب با آن فضا در عین مخاطب پسند بودن می تواند برگ برنده موفقیت پیج شما باشد. بدون شک اولی چیزی که افراد در مواجه با یک صفحه به آن برخورد می کنند نحوه چینش پست ها، قالب طراحی شده برای آنها و کاور های هایلات است. و رعایت همین نکته در جایگاه نخست می تواند بینندگان را مجذوب پیج شما کند.

البته طراحی مناسب قالب پست و استوری ها بی قاعده نیست. و برای ساخت پلتفرمی که در عین جذابیت مخاطبان را خسته یا سردرگم نکند، باید با استفاده از تاثیر رنگ ها بر عملکرد مخاطب از دانش و تجارب طراحان ماهر نیز کمک گرفت. در حال حاظر طراحان گرافیکی می توانند به خوبی وظیفه طراحی یونیفرم اینستاگرام را بر عهده بگیرند. و با بوجود آوردن جذابیت بصری به شما برای جذب مشتری در اینستاگرام کمک کنند.

روش های جذب فالوور در اینستاگرام

2: تولید محتوای مستمر و با کیفیت

در بخش تولید محتوای وبلاگ آی مهدیار به طور کامل و مفصل به روش های تولید محتوا و نکات مهم آن پرداختیم. (پیشنهاد میکنم حتما به مقاله های این بخش سری بزنید.) بدون شک یکی از مهم ترین مولفه های جذب مخاطب در اینستاگرام را می توان در تولید محتوای ارزشمند و کاربر پسند دانست. در صورتی که شما شناخت مناسبی از مخاطبان هدف در رابطه با نیاز ها و سلیقه آنها بدست بیاورید می توانید به صورت اصولی اعتماد سازی کنید و در زمان کوتاهی طرفداران و دنبال کنندگان پیگیری داشته باشید.

از دیگر نکات بسیار مهم در تولید محتوا استمرار در آن است. این نکته را به خاطر داشته باشید که اگر فعالیت مداوم و برنامه ریزی شده ای نداشته باشید، ممکن است که بعد از گذشت مدتی فراموش شوید یا دنبال کنندگانتان را از دست بدهید. سعی کنید از ابزار ها و اپلیکیشن های تولید محتوا به خوبی استفاده کنید تا در عین جذابیت فعالیت روزانه مطلوبی داشته باشید.

یکی از بهترین فرصت ها برای داشتن فعالیت روزانه در اینستاگرام استفاده از بخش استوری است. که در مقاله با این روش‌ها از استوری اینستاگرام بهترین استفاده رو بکن به نکات آن اشاره کردیم.

3: تبلیغات هدفمند

سومین نکته کلیدی که می توان به آن برای جذب فالور در اینستاگرام اشاره کرد، تبلیغات است. هر کسب وکار و برندی نیاز به تبلیغات برای شناساندن توانایی ها و محصولاتش به مخاطبان دارد. تا زمانی که شما دست به تبلیغات نزنید و حرکتی در راستای نشان دادن پتانسیل ها و وجوه تمایزتان نسبت به رغبا نکنید دنبال کننده ای نخواهید داشت. پس برای جذب مشتری در اینستاگرام هم باید با درنظر گرفتن برنامه های تبلیغاتی با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید برند سازی کنید.

در حال حاضر روش های فراوانی برای تبلیغات وجود دارد از روش های قدیمی به سبک فالو آنفالو گرفته تا خرید فالور و یا تبلیغ در صفحات پر مخاطب. برخی از این روشها با توجه به الگوریتم های جدید اینستاگرام بسیار مخرب است. و می تواند پیج شما دچار مشکل و یا محدودیت کند. بعلاوه روش هایی مثل خرید فالور و یا فالو آنفالو روشی پایدار نیست. و می تواند به مرور زمان ریزش چشمگیری داشته باشد.و یا نرخ تعامل شما را کاهش دهد. پس عملا هزینه کردن در این راه ها بصرفه و نتیجه بخش نیست.

یکی از بهترین راه های جذب فالور فعالیت کردن و نمایش دادن کسب و کار و محصولاتتان به علاقه مندان و مخاطبان هدفتان است. از آنجایی که فعالیت های تبلیغاتی مداوم در طول شبانه روز برای افراد زمانبر است، ربات نسل جدید و هوشمند آی مهدیار به خوبی قابلیت انجام چنین کاری را برای شما دارد.

این ربات با رفتاری کاملا مشابه انسان می تواند افراد علاقه مند به حوزه کاری شما را پیدا و پیجتان را به آنها نمایش دهد. و در نتیجه این فعالیت ها مخاطبان خودشان با میل و خواستشان شما را دنبال خواهند کرد. و این دقیقا مثل آن است که شما 24 ساعته تبلیغات می کنید.این روش کاملا تظمینی و بدون پسرفت برای جذب مشتری در اینستاگرام است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه عملکرد این ربات اینجا کلیک کنید.

ترفند های جذب مشتری در اینستاگرام

خدمات اینستاگرام آی مهدیار

وبسایت آی مهدیار پیشنهاد بی نظیر و منحثر به فردی برای فعالان اینستاگرام در هر زمینه و هر حوزه ای دارد. کارشناسان و آنالیزورهای متخصص تیم آی مهدیار با درنظر گیری تمامی نیاز های خدمات دهندگان و فروشندگان اینستاگرام پکیج خدماتی را آماده کرده اند که هر سه ضلع مثلث جذب مشتری در اینستاگرام را پوشش می دهد. بخش های مختلف این خدمات شامل طراحی یونیفرم پست و استوری های اینستاگرام، فعالسازی ربات هوشمند جذب فالور اینستاگرام و تولید محتوا می باشد. البته شما می توانید بر حسب نیاز هایتان هر کدام از این خدمات را به صورت جداگانه خرید و فعال نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید و سفارش اینجا کلیک کنید.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی سه اصل اولیه و پراهمیت برای جذب مشتری در اینستاگرام پرداختیم. امیدوارم از این مطلب لذت و استفاده برده باشید. لطفا نظرات و تجربیات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

برای مشاهده مقاله‌‌‌های بیشتر به وبلاگ آی مهدیار و برای مشاهده خدمات کسب و کار آنلاین و دیجیتال مارکتینگ به وبسایت آی مهدیار مراجعه نمایید.

عضویت در شبکه های اجتماعی آی مهدیار

کلی مطالب و ترفند باحال و از دست ندی 🙂

مطالب پیشنهادی

آموزش نحوه بازگردانی پیج اینستاگرام
نحوه بازگردانی پیج اینستاگرام‌؛ شکاندن قفل درب‌های بسته
دانستن ترفندهای پیج کاری اینستاگرام
بررسی مفیدترین ترفند‌های پیج کاری اینستاگرام که پیج شما را متحول میکند
بررسی اینگیجمنت ریت اینستاگرام و روش های افزایش تعامل در اینستاگرام
اینگیجمنت ریت اینستاگرام، خون جاری در رگ های صفحات شما
افزایش درآمد از آنلاین شاپ تلگرامی
افزایش درآمد از آنلاین شاپ تلگرامی، یک قدم تا رسیدن به پول داری…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری با * علامت زده شده‌اند

1 + 6 =